A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Деренковецька гімназія Набутівської сільської ради Черкаської області
Набутівської сільської ради Черкаської області

Дошкільна група

 У 2003 році в приміщенні Деренківецької гімназії відбулося відкриття дошкільної різновікової групи "Дзвіночок". Режим роботи групи (з 8.00 до 16.00 год) забезпечує повноцінний і гармонійний розвиток дитини, підготовку до навчання в школі, цікаве дозвілля та гарний відпочинок. При організації освітнього процесу в дитячому садочку «Дзвіночок», використовується освітня програма «Дитина» від 2 до 7 років, відповідно до Базового компонента, яка зорієнтована на цінності та інтереси дитини, врахування вікових можливостей, взаємозв’язок усіх сторін життя малюка. Дошкільне відділення, створене в закладі освіти, розраховане на 20 місць. Це задовольняє потребу дітей села віком від 3 до 6 років в плані охоплення дошкільною освітою.

 У садочку до послуг дітей є:

  • групова кімната з цікавими розвивальними зонами, 
  • спортивна кімната, 
  • спальна кімната зі зручними м'якими ліжечками, 
  • їдальня, 
  • кімната особистої гігієни.

Навчальна зона

   Навчальна зона – це зручні столики зі стільцями. 

Розвивальні зони 

   Для навчання дітей правилам безпечної поведінки у природі групову кімнату доповнюють куточок живої природи, наочний матеріал: настільно-друковані ігри, дидактичні ігри з правил безпечної поведінки у природі, плакати, ілюстрації, сюжетні картинки.

Куточок українських символів

   В куточку українських символів знаходиться державна символіка, матеріал, який виховує почуття гордості, патріотизму та зацікавленість до історії своєї держави.

 

 

Ігрове містечко з  цікавими сюжетно-рольовими  іграми

       Дошкільний вік – це період, коли основною діяльністю дитини є гра. Ігрове містешко в дошкільній групі покликане задовольняти прагнення дитини до спілкування з дорослим у процесі гри; сприяти виявленню дітьми у процесі сюжетно-рольових ігор вражень, набутих у сімейному колі, дитячому садку, на прогулянках.

Театралізовані ігри

       Вчимо дітей розігрувати інсценівки за змістом знайомих літературних творів та усної народної творчості. У процесі розгортання театралізованого дійства вдосконалюємо навички володіння мовою жестів та імітаційними рухами. Дошкільний вік – це вік чомучок. Саме у цьому віці необхідно створити відповідні умови для реалізації пізнавального спрямування. В садочку проводяться цікаві заняття з математики. Її вивчення сприяє розвитку пам′яті, мовлення, уяви; формує наполегливість, терпіння творчий потенціал особистості. На заняттях  ознайомлення з природою виховуємо правильне ставлення до природи, уміння дбайливо поводитись з живими істотами.

Однією з невід′ємних складових навчально-виховного процесу в дитячому садочку є навчання дітей мовленню. Щоб дитина прийшла до школи з добре розвиненим мовленням, треба з нею частіше грати в те, що сприяє  розвитку мовлення, мислення, фантазії.

Гармонійний розвиток дітей неможливий без образотворчого мистецтва. Діти дуже люблять малювати, ліпити, конструювати, займатися аплікацією. Малювання – найзручніший спосіб самовираження дитини. Для малювання використовуються різні техніки зображення: малювання пальчиками, ватними паличками, відбитки, малювання сіллю, м’ятим папером, пластилінографія. У своїй роботі користуємось різноманітними образотворчими матеріалами: гуашшю, аквареллю, простими та кольоровими олівцями, фломастерами.

Простіше, ніж у малюванні, зображувати предмет в дітей вдається за допомогою ліплення. Тут діти мають справу з реальними об’ємом, де не треба вдаватися до умовних засобів зображення. Найлегше діти вчаться ліпити предмети конструктивних і рослинних форм.

Діти люблять працювати не тільки з фарбами, пластиліном, а й з папером. Діяльність з папером виникає ще у ранньому дитинстві – діти люблять м’яти, рвати папір; малюкам подобається шурхіт, колір, перетворення аркуша у жмут.  Усе це – корисні для розвитку дитини заняття, адже вони розвивають відчуття, слухову увагу та сприйняття, дрібну моторику.

Аплікація – цікаве та корисне заняття для дітей будь-якого віку.

       Для збереження та зміцнення здоров′я дітей, щоденно проводимо ранкову гімнастику та заняття з фізичної культури. На заняттях фізкультури формуються міцні рухові навички, розвиваються рухові якості – швидкість, спритність, загальна витривалість, гнучкість, сила, поліпшується орієнтація у просторі, відчуття рівноваги, вміння утримувати рівну поставу; виховується самостійність у рухливих іграх, коректне ставлення до своїх друзів. Рухова активність та здоров’язберігаючі технології постійно використовуються у дитячому садку. Діти кожного ранку роблять ранкову гімнастику, протягом року займаються дихальною гімнастикою; восени діти дихають ароматами осінніх квітів, взимку аромоіонізуємо повітря маслом хвої, м’ятним маслом. Додатковими заходами є дозована ходьба протягом дня, фізкультхвилинки, загартовування.

 

 

 

       Гарного настрою та бадьорості також додають і заняття з музики, де поєднуються слухання, співи й танці. Діти вчаться виражати свої почуття від почутого, виховується бажання слухати і розуміти музику, а скільки задоволення та щастя отримують діти, показуючи свої таланти на святах.

Щоденна прогулянка

       Кожна прогулянка передбачає різноманітну змістову діяльність дітей, до якої належать: спостереження, самостійна діяльність, індивідуальна робота, рухливі та дидактичні ігри, трудова діяльність.  Дошкільний вік – це період, що є дуже сприятливим для закладання у дитини тих рис характеру і поведінки, які необхідні для подальшого розвитку самодостатньої, самостійної, здорової та щасливої людини.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора